Przegląd prywatności

Chcąc udogodnić Ci korzystanie z naszej strony, wykorzystujemy pliki cookie, które są umieszczane na Twoim komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie. Pliki te pomagają nam zrozumieć Twoje potrzeby i dzięki temu doskonalić funkcjonalności naszej witryny. Są one także wykorzystywane do dostarczania spersonalizowanych treści i reklam. Część z plików jest niezbędna do prawidłowego działania serwisu i jego funkcjonalności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie plików cookie, możesz łatwo zarządzać swoimi uprawnieniami, np. we własnej przeglądarce internetowej lub po wybraniu opcji Zarządzaj cookie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

help
v
help

Najczęściej zadawane pytania

Kto przeczyta ten nie zbłądzi, a jego nakład wydrukujemy bezproblemowo.

Wszystkie pytania i odpowiedzi

  • arrow filtruj

    Kategoria

  • arrow

    hotstamping

    PRZYGOTOWANIE PRAC Z  HotStampingiem lub Tłoczeniem:

     

    - Osobny plik PDF tylko z elementami do HOTSTAMPINGU /TŁOCZENIA, przygotowany w programie wektorowym (pliki rastorowe nie są akceptowane)
    - Wszystkie elementy jako 100% koloru czarnego w przestrzeni CMYK lub Gray - RGB nie jest poprawne
    - Minimalny odstęp pomiędzy elementami tłoczonymi 0,80 mm
    - Minimalny font 12 pkt, grubość linii 0,5 mm
    - Istnieje możliwość wykonania hotstampingu na spad, w takim przypadku prosimy o uwzględnienie 2 mm spadu w projekcie. Element musi mieć obszar przynajmniej 3 mm od krawędzi do środka pracy
    - Cennik online na www ustala maksymalny rozmiar obszaru złoconego / tłoczonego do formatu 10x10 cm. Cena matrycy o większych wymiarze jest ustalana indywidualnie.
    - W przypadku dużych elementów należy pamiętać, że głębokość tłoczenia może się rozkładać nieproporcjonalnie na całej pracy.
    - Informujemy, że przechowujemy matrycę na pisemnę prośbę Klienta, w przypadku braku takiej infomacji matryca zostanie zutylizowana.
    - Nie należy stosować jednocześnie lakieru wybiórczego UV i tłoczenia po przeciwnych stronach pracy oraz na tych samych elementach.    

    UWAGA: Hot Stamping / Tłoczenie (matryca) w ramach jednego zlecenia musi być wspólny dla całej pracy oraz w tym samym miejscu. Inny elemeny lub umiejscowienie to nowe zlecenie.

    Wykonujemy również personalizację na produktach z uszlachetnieniem (Hot Stamping, Tłoczenie, Lakier UV), jedak w takim przypadku istnieje możliwość braków (do kilku sztuk) ze względu na uszkodzenia powstałe w trakcie dodatkowych procesów technologicznych. W takim przypadku zostaje zawsze dostarczony zamiennie produkt bez zmiennych danych. Skontaktuj się z BOK by wykonać wycenę indywidualną.

  • arrow

    Jak złożyć zamówienie online?

    W celu złożenia zamówienia online, wykonaj kolejno poniższe czynności:

    1. Wybierz produkt z zakładki „Cennik”

    2. Określ parametry produktu:

    - wybierz papier (zdjęcia i opisy papierów możesz podejrzeć w zakładce "Podłoża" )

    - wybierz lub wpisz format pracy (zawsze wpisuj format w mm, jeśli praca jest składana wpisz format po rozłożeniu) 

    - wybierz cechy dodatkowe, jeśli chcesz

    - w przypadku kilku projektów z tą samą specyfikacją możesz wybrać opcję "WERSJE"

    - wybierz/ wpisz ręcznie łączny nakład

    - kliknij do koszyka (do koszyka możesz dodawać kolejne produkty, które możesz wysłać razem lub osobno)
    3. Zaloguj się / Załóż konto 

    4. Wybierz czy odbierasz zamówienie osobiście z naszego punktu czy chcesz wysyłkę

    5. Wpisz dane do faktury, możesz także wybrać opcję paragon

    6. Wgraj PLIK do druku

    7. Możesz przejść do PANELU KLIENTA.

    W PANELU KLIENTA możesz, zaakceptować PODGLAD plików do druku. Pamiętaj, zlecenia bez akceptacji plików nie będą drukowane. Możesz także podmienić pliki do druku, zobaczyć termin realizacji i zarządzać swoim zleceniem.

     

  • arrow

    Jakie są koszty dostawy?

    Korzystamy z usług firmy kurierskiej - DPD. Koszt przesyłki kurierskiej zwykłej to 11,00 zł netto, koszt przesyłki pobraniowej  to 15,00 zł netto.  Ewentualne dopłaty uzależnione są od usług dodatkowych, takich jak np.  dostawa w sobotę, dostawa poranna do określonej godziny.

    W przesyłce od nas, znajdzie się tylko Twój zamówiony produkt, nie dołączamy do wysyłek faktur, materiałów reklamowych, paczka nie posiada także naszych oznaczeń, taśm itp. 

  • arrow

    Reklamacje

    Reklamację należy złożyć mailowo wysyłając wiadomość na adres biuro@indigodruk.pl. W treści maila nalezy podać numer zamówienia, oraz powód reklamacji. W celu poprawnego rozpatrzenia produktu reklamowanego, składając reklamację należy dostarczyć 100%  reklamowanego produktu.

Nie znalazłeś
odpowiedzi?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi
Klienta. Wypełnij formularz, zadzwoń lub
przyjdź do naszego butiku.

faq
kontakt arrow